شایان بورس به عنوان سایتی مرجع در راستای ارائه اخبار و رخدادهای بازار سرمایه و کالا و بورس ایران و جهان و تحلیل های علمی و نیز آموزش به افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند در خدمت کاربران گرامی میباشد. "Shayan Bourse" is as a reference site for news and events in capital market and goods and the exchange of scientific analysis and training to those who wish to enter the capital market. محل فعالیت شایان بورس در ایالات متحده آمریکاست و صرفا کلاسهای حضوری در شهر واشینگتن دیسی برگزار می گردد*** شایان بورس حامی معامله گران حرفه ای ایران *** با مراجعه به منوی برنامه کلاسها می توانید در کلاسهای آنلاین شایان بورس از طریق اسکایپ در اقصی نقاط جهان خصوصا ایران ثبت نام نموده و شرکت نمایید*** شما می توانید با تلفن : 12402211683+ با ما در ارتباط باشید اصول کار با منوی (Insert)
شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس شایان بورس


 
تاريخ : جمعه 17 بهمن 1393برچسب:,

 

این منو ابزارهای تحلیل و آنالیز بازار را در اختیار کاربر قرار می دهد. 1) Indicators :اندیکاتورهای معاملاتی ابزارهایی هستند که بوسیله فرمول های ریاضی از روی تغییرات قیمتی بازار، قابلیت پیش بینی و تحلیل بازار را برای کاربر ایجاد می کند. شش گزینه اول آن آخرین ایندیکاتورهایی استفاده شده توسط کاربر می باشد. چهار گزینه بعدی دسته بندی ایندیکاتورهای پیش فرض توسط نرم افزار می باشد و آخرین گزینه در این قسمت اندیکاتورهایی می باشد که از منابع مختلف یا بصورت برنامه نویسی شده در پوشه ایندیکاتورها قرار داده شده است. 

 2) Lines : ابزارهایی که خطوط افقی، عمودی و شیب دار با زاویه های مورد نظر ترسیم می کند. 3) Channels : ابزارهای این قسمت کانال های قیمتی با قابلیت های ترسیمی گوناگون رسم می نماید. 4) Gann: ابزارهای گوناگون استفاده از تئوری گن Gann در این قسمت قرار دارد. 5) Fibonacci : ابزارهای گوناگون استفاده از تئوری فیبوناچی Fibonacci در این قسمت قرار دارد. 6) Shapes : ابزارهای این گروه شکل های گوناگون برای ترسیم در چارت را رسم می نمایند. 7) Arrows : ابزارهای این گروه پیکان ها و نشانه هایی را برای استفاده بر روی چارت رسم می نمایند. 8)Andrews Pitchfork : چنگال اندروز – از این ابزار برای رسم نوعی ترند لاین استفاده می شود. 9) Cycle Lines : از این ابزار برای رسم دوره های زمانی یکسان بر روی چارت استفاده می شود. 10) Text : از این ابزار برای نوشته های گوناگون بر روی چارت استفاده می شود. 11) Text Label : از این ابزار نیز مانند ابزار قبلی برای نوشتن بر روی چارت استفاده می شود با این تفاوت که نوشته های این قسمت در بازه های زمانی گوناگون در مکان های مختلف قابل دید و استفاده قرار می گیرند.



Share this Post Share to Facebook Share to Twitter Email This Pin This
چاپ این صفحه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



ارسال توسط شایان دیبا